Пошук
Ціна зменшена
Аланія , Авсаллар
Авсаллар
79 500
91 000
88.50 м2
2
1
Аланія , Махмутлар
Махмутлар
43 000
57 000
70.00 м2
1
1
Аланія , Махмутлар
Махмутлар
45 000
60 000
70.00 м2
1
1
Аланія , Махмутлар
Махмутлар
79 000
98 000
115.00 м2
2
2
Аланія , Махмутлар
Махмутлар
48 000
60 000
75.00 м2
1
1
Інвестиції
Нові об'єкти
Контакти

Україна,м.Одеса,

вул.Прохорівска 42

Тел: +38 0995624321 (Viber)

Тел: +90 5372495178 (Туречина -Viber)

skype: ctm-group

Email: mail@ctm-group.com.ua

 

На Кіпрі з’явився залізничний музей

Потяги в Республіці Кіпр не ходять і залізниці там немає, зате з’явився перший залізничний музей. Відкрився він біля села Евріху біля схилів гір Тродоса на старій залізничній станції.

Відвідати музей та дізнатися більше про історію залізниці, яка функціонувала на Кіпрі на початку – в середині ХХ століття, може кожен бажаючий. Відкрита виставка протягом цілого року: у літній час (квітень-вересень) з 9:30 до 17:00, в інші місяці – з 8:30 до 16:00.

Музейні експозиції представлені в реконструйованій будівлі вокзалу та біля неї під відкритим небом. Відвідувачі 6-ти тематичних кімнат можуть ознайомитися з фотографіями локомотивів і вагонів, працівників станції, кресленнями, оригіналами документів та різними предметами, які відносяться до старої залізничної системі, подивитися демонстраційний фільм про залізницю, побачити масштабні моделі основних залізничних станцій Кіпру. Один з найцікавіших експонатів – модель працівника вокзалу, одягненого в традиційну форму, з телефоном тих часів на столі і справжнім журналом-книгою для запису всіх ремонтних робіт.

Біля входу в будівлю вокзалу розташувалася велика карта Кіпру, на якій відзначені всі станції. Під навісом виставлена ​​дрезина, призначена для перевірки ліній. Крім того, з використанням оригінальних рейок була відновлена ​​частина залізничного полотна та станційний платформа. Експозиція невелика, зате дуже цікава.

 

ТРОХИ ІСТОРІЇ. Побудована кіпрська залізниця була за розпорядженням уряду Великої Британії (тоді Кіпр був частиною Британської імперії), яка вважала залізничне полотно символом свого правління.

Залізнична колія протяжністю 122 км з’єднувала схід (Фамагуста) країни із заходом (Морфу). Ходили потяги з 1905 по 1951 рік, перевозили вони здебільшого пошту та пасажирів. Дорога Фамагуста-Нікосія займала 2 години, однак потяг часом просувався так повільно, що деякі пасажири виходили з нього і йшли поруч.

Як паливо для поїздів використовувалося вугілля, що поставлялося на острів із самої Великобританії в порт Фамагусти. Великою перешкодою для залізниці були бурхливі річки, які затоплювали шлях в зимовий сезон дощів, і стада овець, що переходячи залізничне полотно могли на тривалий час зупинити рух потягу.

Протягом перших років після запуску з’ясувалася збитковість залізниці на Кіпрі. Розвиток автомобільного транспорту та посилена експлуатація поїздів за часів Другої світової війни ще більше погіршили її стан. У 1951 році Британський уряд прийняв рішення закрити залізницю через відсутність коштів на її відновлення. Останній пасажирський поїзд на Кіпрі проїхав 31 грудня 1951 року із Нікосії до Фамагусти.

На Кіпрі з’явився залізничний музей
На Кіпрі з’явився залізничний музей Автор: / Новини нерухомості Кіпру /