«На Північному Кіпрі не використовується євро»,

або як проводиться нова рекламна кампанія у країні?

Влада північної частини острова, щоб збільшити її привабливість, зацікавити нових туристів і інвесторів в нерухомість Північного Кіпру, розробила дуже оригінальну рекламну кампанію.

Суть її полягає в протиставленні Північного і Південного Кіпру, а наголос ставиться на той факт, що на Турецькій Республіці Північного Кіпру (ТРПК) ніяк не позначається економічний стан у державах Євросоюзу. Тому вона може запропонувати гостям кращі умови для відпочинку.

Нові слогани ТРПК говорять:

- «Просто розслабтеся, на Північному Кіпрі немає проблем євро»;

- «Просто розслабтеся, Північний Кіпр – не Єврова країна»;

- «Чи знаєте ви це? Північний Кіпр не входить до Єврозони»;

- «Ми й інша половина Кіпру розділені, і ми використовуємо турецьку ліру».

Даний рекламний хід розрахований, в першу чергу, на гостей з європейських країн і, треба сказати, привертає загальну увагу. Автори кампанії вважають, що такі гасла допоможуть не тільки збільшити туристичний потік до ТРПК, а також розкажуть людям про розділення острову та відмінності між його Північною та Південною частинами.

 

Игорь Пирог  учредитель CTM-Group

На Північному Кіпрі не використовується євро
На Північному Кіпрі не використовується євро