Безкоштовний Семінар. Інвестиції в нерухомість Туреччини! Попередній запис в квітні 2018 р в містах Одеса,Київ,Дніпро, Запоріжжя
Залиш заявку на ознайомчий тур і отримай компенсацію вартості авіаквитків при покупці апартаментів
Україна, м.Одеса,65005
вул.Балковская 120\ 1, оф 621
тел\ ф : +380 48-737-31-47
тел: +38 099 562 43 21 (Viber)
skype: ctm-group
Email: mail@ctm-group.com.ua
«На Північному Кіпрі не використовується євро»,
або як проводиться нова рекламна кампанія у країні?
Влада північної частини острова, щоб збільшити її привабливість, зацікавити нових туристів і інвесторів в нерухомість Північного Кіпру, розробила дуже оригінальну рекламну кампанію.
Суть її полягає в протиставленні Північного і Південного Кіпру, а наголос ставиться на той факт, що на Турецькій Республіці Північного Кіпру (ТРПК) ніяк не позначається економічний стан у державах Євросоюзу. Тому вона може запропонувати гостям кращі умови для відпочинку.
Нові слогани ТРПК говорять:
- «Просто розслабтеся, на Північному Кіпрі немає проблем євро»;
- «Просто розслабтеся, Північний Кіпр – не Єврова країна»;
- «Чи знаєте ви це? Північний Кіпр не входить до Єврозони»;
- «Ми й інша половина Кіпру розділені, і ми використовуємо турецьку ліру».
Даний рекламний хід розрахований, в першу чергу, на гостей з європейських країн і, треба сказати, привертає загальну увагу. Автори кампанії вважають, що такі гасла допоможуть не тільки збільшити туристичний потік до ТРПК, а також розкажуть людям про розділення острову та відмінності між його Північною та Південною частинами.
Игорь Пирог учредитель CTM-Group