Пошук
Контакти

Україна,м.Одеса,

вул.Прохорівска 42

Тел: +38 0995624321 (Viber)

Тел: +90 5372495178 (Туречина -Viber)

skype: ctm-group

Email: mail@ctm-group.com.ua

Частина 2. Лікійська тропа

Наша велика турецька подорож

Частина 2. Лікійська тропа і те, що зруйнувало наші плани

Одним з головних пунктів запланованої нами програми активного відпочинку була піша прогулянка Лікійською стежкою. Загальна протяжність цієї траси становить 510 кілометрів і тягнеться вона до самої Анталії. Зрозуміло, весь шлях долати ми не збиралися, але триденний похід був нам з дружиною точно до душі.

Отже, в один прекрасний ранок ми підійшли до воріт на старті. Орієнтуватися ми планували за допомогою заздалегідь підготовленої карти та спеціальних вказівників, міток, які повинні бути розвішені протягом усього маршруту (варто сказати, що в деяких особливо потрібних місцях такі мітки були майже стерті, їх практично неможливо було розгледіти, тому йти треба уважно і обережно). Ночувати можна в наметі або придорожніх готелях. Ми ще точно не визначилися, що оберемо, тому прихопили із собою намет, запас води та їжі.

Пройшло зовсім небагато часу з виходу на Лікійську тропу, і перед нами відкрився фантастичний за своєю красою вид на Олюденіз. Протягом усього шляху ми могли спостерігати лікійські руїни, гори, море, невеликі бухти. Час від часу нам траплялися привітні черепахи і місцеві жителі. Одна бабуся, наприклад, торгувала апельсиновим соком. За перший день ми пройшли близько 30-ти кілометрів і вирішили зупинитися в невеликому готельчику.

Більшість готелів, розташованих поблизу Лікійської тропи, призначені для туристів, що йдуть нею. За 50 лір з особи пропонується ночівля, кімната з душем і туалетом, вечеря та сніданок. Нас це цілком влаштовувало і спали ми, як кажуть, без задніх ніг.

Весь наступний день нас супроводжували все ті ж пейзажі, але вони все так само захоплювали дух. Місцями стежка зникала, роздвоювалася і ми сходили з неї, але пізніше все одно поверталися на правильний маршрут. До речі, вказівники можна було б повісити і частіше. Ввечері ми почувалися вже дуже втомленими і тут побачили внизу великий пляж, дуже крутим спуском практично без стежки ми спустилися до нього.

На цей раз вирішили заночувати в наметі на пляжі, але сходити повечеряти і поснідати в готель. Незвичні до такої довгої ходьбі пішки, ми дуже втомилися. Особливо вимоталася Ксюша, яка обрала не дуже зручне взуття, та вже почала розтирати ноги.

Ранок наш почався з купання у морі. Це був третій день на тропі, але приніс він досить неприємний сюрприз. Вночі на пляжі виявилося прохолодніше, ніж ми думали і вже до сніданку дружина відчувала себе не дуже добре - її знобило та горло починало хрипіти. Щоб не ризикувати здоров'ям, ми вирішили на цьому зупинити наш похід, дісталися дороги і поїхали в Фетхіє на долмуші. Але, незважаючи на це, враження від Лікійської тропи у нас залишилися найприємніші - ще ніколи ми не були настільки близькі з природою та віддалені від інших людей. Це відчуття неможливо передати!

Прибувши в Фетхіє без градусника і зовсім не орієнтуючись в місцевих ліках, ми поспішили звернутися до лікарні. Лікарень у Фетхіє кілька - приватна і державна. У готелі, де персонал виявив надзвичайну увагу і турботу про хвору відвідувачку, нам порадили піти в державну Devlet Hastanesi, де без проблем приймають туристів.

До лікаря ми потрапили практично без черги і швидко здали аналізи, спілкування з лікарями відбувається через перекладача, що працює в лікарні. Сама консультація обійшлася нам у 50 лір, окремо оплачуються аналізи і купуються ліки. За результатами огляду у Ксюші виявилася банальна застуда. Доктор пообіцяв вилікувати її за 3-4 дні, виписав необхідні медикаменти та порадив протягом кількох днів утриматися від активного проведення часу і переохолодження організму. Перекладач допоміг розібратися з інструкціями до ліків. Лікування тут виявилося набагато простішим, ніж ми думали, навіть якщо ти не знаєш мови та практично не орієнтуєшся в місті.

Через 3 дні дійсно все пройшло і в лікарню ми більше не поверталися, проте хвороба дружини помітно відкоригувала наші плани. Перші два дні вона зовсім не виходила з готелю, я за цей час встиг сходити на так званий «ринок по вівторках» і купити солодощів, фруктів, овочів за дешевими цінами, відкрити для себе великий супермаркет Kipa, в якому можна купити все, що душі завгодно, та відвідати місцевий пляж. Ксюша цього часу теж дарма не втрачала і шукала в інтернеті нерухомість у Фетхіє, адже думка про покупку квартири не просто не покидала її, а ще більше засіла у голові. Поки ми тут, ми могли б подивитися запропоновані об'єкти на місці та прийняти остаточне рішення.

Займаючись пошуками, дружина потрапила на сайт одеської компанії СТМ, де в каталозі зібрана різноманітна нерухомість у Туреччині (Аланії, Махмутларі, Авсалларі та що особливо важливо для нас - Фетхіє). Ксюша виписала собі адреси об'єктів, які їй сподобалися, щоб, як тільки стане легше, прогулятися до них, та з численними планами в голові стала очікувати повного одужання.