Пошук
Контакти

Україна,м.Одеса,

вул.Прохорівска 42

Тел: +38 0995624321 (Viber)

Тел: +90 5372495178 (Туречина -Viber)

skype: ctm-group

Email: mail@ctm-group.com.ua

Частина 2. Політ із парапланом та нерухомість

Останній день хвороби дружини ми займалися шопінгом. У магазинах одягу від турецьких виробників в цей час були великі знижки (та й просто ціна на турецькі товари тут в 3-4 рази нижче, ніж на батьківщині) і ми обзавелися численними обновками. Крім того, за 80 лір придбали натуральну постільну білизну на пам'ять, прикупили ще сувенірів ручної роботи (тільки тепер, на відміну від першого походу за сувенірами, ми знали, що з продавцями в крамницях можна поторгуватися).

Вечір ми провели в ресторані готелю і планували подальший відпочинок.

Ми дуже хотіли політати на параплані, але вирішили відкласти це ще на кілька днів. Спочатку просто відправимося на пляж Олюденіз та відвідаємо Черепаший острів.

Олюденіз, що розкинувся в 8-ми кілометрах від міста, вважається раєм на Землі і ми були просто зобов'язані побувати в ньому, після того, як побачили всю цю красу з Лікійської тропи. З Фетхіє ми поїхали на автобусі серпантинною дорогою, потрапили в лісову ущелину і опинилися на пляжі, в який дорога впирається. Передати словами те, що ми побачили і відчули тут просто неможливо!

Море переливається всіма відтінками синього, нас оточують зелені пагорби, а вдалині видніються гори. На набережній є всі блага цивілізації - магазини, ресторани, сувенірні лавки. Але ми не звертаємо на них уваги та прямуємо до заповіднику. Нам здавалося, що з кожною проведеною в Олюденізі хвилиною, ми стаємо життєрадіснішими, щасливішими та здоровішими. Під кінець подорожі ми повернулися на пляж. Ксюша купатися в морі поки не наважилася, але я не став стримувати себе в цьому задоволенні. Недалеко від зупинки ми побачили кілька агентств, що пропонують організувати стрибок з парапланом.

Ще одне яскраве враження - це екскурсія на Черепаший острів. По річці Дальян ми вирушили до однойменного міста. Подорож по річці знову нагадала нам сюжет з пригодницького фільму - раніше здавалося, що таких місць не існує, що всі вони вигадані або створені штучно. Але ось ми пливемо в тунелі з плакучих ів, на берегах річки ростуть пальми і літають незвичайні птахи, в скелях видніються висічені з каменю гробниці.

Завершується подорож на пляжі Ізтузу - піщаній косі, протяжністю 6 км. Ми бачимо гігантських черепах, купаємося в солоній воді Егейського моря і прісній річці. Дуже цікаве відчуття...

Але ось настав день довгоочікуваного стрибка з парапланом - «цвяха» нашої програми в Фетхіє. Ми доїхали до Олюденіза на автобусі та пішли прямо до помічених раніше агентств. Нам пощастило і серед організаторів польоту виявилися російськомовні люди, тому ми без жодних проблем домовилися щодо стрибка.

За 40 хвилин нас з дружиною підняли на нижній стартовий майданчик гори Бабадаг (1650 метрів). За вхід на гору стягується екологічний збір 20 євро, а серпантинна дорога туди з крутими поворотами, що проходить по краю обриву, відразу ж зарядила адреналіном. Особливо відчувався екстрим, коли доводилося розминатися з транспортом, що їхав назустріч.

Кожному туристу надали власного інструктора, розповіли як потрібно поводитися до і під час польоту, видали захисні шоломи. Виявилося, що вдягати їх обов'язково тільки при старті і приземленні, а в самому польоті можна знімати (але ні я, ні Ксюша зробити цього не ризикнули).

Нас міцно пристебнули до параплану, розбіг 5 кроків і ... ми летимо! Внизу простягається море, гори, пляжі, ліси, а відчуття польоту над землею затьмарює розум! Півгодини ми відчували себе справжніми птахами і приземлилися на спеціально обладнаному майданчику на набережній Олюденіза. До речі, протягом усього часу польоту інструктори вели відеозйомку, нам запропонували купити диск з нашого польоту і ми, звичайно, зробили це. Хоча плануємо продовжувати наше знайомство з параглайдінгом і надалі ...

Запланований відпочинок добігав кінця, а купити нерухомість у Фетхіє чи ні, ми так і не вирішили. Політ на параплані, досвід з лікарнею, навколишня атмосфера та друзі, що раптово написали нам, допомогли прийняти остаточне рішення. Виявляється, наші знайомі вже купували квартиру (правда в Аланії) через компанію СТМ і залишилися дуже задоволені - завжди відпочивають у ній та здають в оренду.

Отже, вирішено - беремо квартиру в Фетхіє. Вибір припав на одеську компанію, тому що нам зручно буде вести справи з нею, у неї є представництво в Туреччині та 12-річний досвід роботи на ринку. Друзі підтвердили гарну репутацію СТМ і тоді ми зв'язалися з її представником.