Наша велика турецька подорож

Частина 2. Відпочинок у Фетхіє. Хвороба.Важливе рішення

Перше знайомство з містом, рибний ринок та 12 островів Прокинувшись зранку, ми відчули, що дуже добре відпочили і не відразу зрозуміли, де ми знаходимося. Зате коли усвідомлення прийшло, нам з Ксюшею відразу згадався весь наш вчорашній шлях і одночасно почали вибудовуватися плани на майбутні два тижні. Ще тільки готуючись до поїздки в Фетхіє (а в нас було на це багато часу), ми склали список місць, які хочемо відвідати, і речей, які хочемо зробити. Окрім цього, ми все ще розраховували подивитися нерухомість у Фетхіє, про яку так багато доводилося читати на форумах.

Перше, що ми з дружиною вирішили зробити, коли піднялися з ліжка – це подивитися з вікон номера на море. Звичайно, в Одесі ми часто бачили море, але рідні краєвиди дуже відрізняються від панорами, яка відкривалася перед нами. Середземне море глибокого синього кольору оточене скелями дійсно зачаровує ...

Багато снідати нам не хотілося, тому шведський стіл у готелі був якраз до речі. Не було ще 10 ранку, як ми вже оглядали територію готелю і з кожною хвилиною все краще розуміли, що не помилилися із вибором.

Далі почалася наша подорож по місту. Фетхіє зовсім невелике за розміром містечко, його легко можна обійти пішки, чим ми і вирішили зайнятися. Вбивши адресу міського музею в навігатор на смартфоні, ми з дружиною вирушили прокладеним маршрутом і протягом усього шляху дивилися сторонами - милувалися незвичними для ока пейзажами. До музею ми дісталися без пригод. З представлених там експозицій нам особливо сподобалися археологічні знахідки, вік яких перевищує 2000 років. Було іще багато чого, але без російськомовного гіда та розуміння написів турецькою, зрозуміли ми далеко не все. Зате перше знайомство з історією міста відбулося.

Пляжі мене і Ксюшу зі зрозумілих причин не дуже-то приваблюють. А тому в перший же день ми вирішили піти на ринок за сувенірами - краще купити раніше, ніж потім забути про них. Знову-таки скориставшись навігатором і пригадуючи знайдену в інтернеті інформацію, невеликими вуличками ми дісталися до району старого міста (він же базар). До речі, по дорозі ми натрапили на пункт обміну валют, де наявні у нас із собою долари ми поміняли на турецькі ліри. Запам'ятали місце, куди потрібно буде прийти знову.

На самому ринку у нас, як у незвиклих до такої розкоші туристів, просто розбіглися очі при вигляді крамничок з сувенірами і східними солодощами. Особливо не обираючи, ми відразу ж прикупили кілька розписаних вручну тарілочок і ґрунтовно затарились лукумом різних видів. Куштувати почали прямо на ринку і, хочу я вам сказати, такої смакоти ще жодного разу не бачили!

Але далі нас чекало ще одне смачне частування ... Ще здалеку відчувши запах смаженої риби і усвідомивши, що ми вже порядком зголодніли (час уже добре перевалив за полудень), ми побачили квадратний павільйон зі свіжою рибою та морепродуктами. Пізніше ми дізналися, що це був відомий рибний ринок в Фетхіє. Крім риби, тут пахло ще й смаженим на вугіллі хлібом, а голоси місцевих жителів і туристів зливалися воєдино з котячим нявканням.

Ціни на морепродукти та рибу на ринку здалися нам прийнятними, але головна його «фішка» полягає зовсім не в асортименті, а тому, що можна обрати рибу, купити її та тут же віддати кухареві на приготування.

По периметру ринку стоять столики для відвідувачів, за один з яких ми відразу ж вмостилися. Поки чекали рибу, нам подали салати і щойно знятий з вугілля хліб. Все це було вже неперевершено смачно, проте тільки що підсмажена риба затьмарила собою всі очікування та стала одним з найяскравіших вражень всього відпочинку.

Так, ми чудово посиділи в такому, здавалося б, незвичайному для їжі місці, і за час нашої поїздки поверталися сюди ще не один раз. Про себе подумали - добре все-таки, що вибрали не район Махмутлар в Аланії, а Фетхіє, не те багато б втратили.

Ще кілька днів після прибуття ми займалися тим, що оглядали місцеві пам'ятки - руїни стародавніх міст, гробниці Лікійських царів, що розкинулися на практично прямовисних скелях.

Особливо за цей час нам запам'яталася подорож по 12 островам. На причалі міста ми побачили російськомовного гіда, який пропонував незвичайну екскурсію на катері, записалися на неї і ні краплі не пошкодували! Від причалу катер з туристами відправився о 9 ранку і ми опинилися в зовсім іншому світі, як нібито вийшов до нас з кіноекрану чи оповідання Жуль Верна. Деякі острови, як наприклад, перший з них Лицарський, оснащені всіма благами цивілізації. На інших (Червоний острів, Терсане, Домуз) розташовані тільки нагадування про людей, які колись тут проживали - старий маяк, античні руїни, грецькі будиночки і церква. Треті ж (Делікташ, Яссиджа) взагалі не займані людиною, зате пляжі на них найчистіші і багатий підводний світ - просто знахідка для дайверів. (Дайвінгом ми теж хотіли зайнятися, але в цей раз обмежилися звичайною екскурсією). Час від часу ми зупинялися для купання, в ціну екскурсії також входив смачний обід.

На причал нас повернули вже о шостій годині вечора і повні вражень ми вирушили вечеряти на рибний базар, що так прийшовся нам до смаку.

Так, цей день був хороший, але попереду нас чекало ще багато чого незвичайного ...

Частина 2. Відпочинок у Фетхіє. Хвороба.